-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





30 oktober 2011

iPhone 4S

I fredags släppes den nya iPhone 4S. Jag hade förbeställt den genom Telia och strax efter kl 6.00 i fredags morse pep det till i min mobil och ett sms talade om att min beställning lämnat Telias lager. Innan kl 9.00 pep det till igen. Då var det ett sms från Posten som meddelade att jag hade ett paket att hämta på ICA Maxi.
Det kallar jag snabba ryck.


Jag hann inte hämta ut paketet i fredags utan gjorde det efter Alvins handbollsträning igår. Nu ligger min nya fina vita kompis i köket och väntar på att kunna användas. Det krävs nämligen ett microsimkort, något som inte behövdes till den gamla iPhone 3G. Telia har skickat ett simkort och det beräknas anlända imorgon, måndag. Så mycket för att de var snabba med att skicka telefonen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck