-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





30 november 2011

Fönstershoppar

Snart är det jul och nyår. Som vanligt ekar garderoben tom när det kommer till festkläder. Visst är det konstigt?

Jag har fönstershoppat lite på H&M och Vero Moda. Efter en mycket kort stund hade jag hittat tre favoriter.


Hur snygg är inte den här? Kommer att bli kanon om jag spenderar några ggr i solariet först.
399 kr på H&M



Den lilla svarta är aldrig fel.
500 kr på Vero Moda



Att jag gillar starka pasteller har nog inte undgått någon. Den här toppen faller mig i smaken. Ett par snyggt svarta high waist byxor blir perfekt till.
260 kr på Vero Moda

Tillägg 111204: Igår fick den cerisa klänningen följa med mig hem från Göteborg....och idag flyttade den in på H&M på Elins Esplanad. Vi kom inte alls överens om vad som faktiskt bör få plats i en klänning. Låt oss kort och gott säga att det rådde platsbrist på övervåningen. Punkt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck