-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





31 augusti 2012

Glossybox i Augusti

Igår trillade månadens Glossybox ner i min brevlåda.
Spänningen var stor när jag öppnade den lyxiga lilla lådan. Min mamma fick sin en dag före mig och hon var allt annat än nöjd, så jag visste inte riktigt vad som väntade mig.


Jag blev inte missnöjd alls.
I lådan gömde sig följande:

En hårolja med en underbar doft av vanilj från Orofluido
Ett prov på en body lotion från Weleda
En mineral rouge från BM Beauty
Ett lipp gloss som smakar vit choklad från Ms Chic
Ett läppstift i nyansen rose från Glossybox.

Månadens tema var Natural Beauty och jag betvivlar inte en sekund att jag kommer att använda mig av alla godsakerna i lådan.

Nu börjar den långa väntan tills nästa box ligger i brevlådan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck