-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





18 april 2010

Gympaavslutning

Det har varit lite väl stilla här på bloggen den här veckan. Jag har liksom inte rikigt kommit mig för att sätta mig vid datorn på kvällarna. Vips så har klockan varit långt över läggdags.

Idag har vi varit på avslutning på barngympan.

Här följer lite bilder av blandad kvalité




Tillsammans med diplomet fick alla barnen varsin rockring. Alvin var mer än nöjd över detta.

Alvin och hans tjej Julia poserar. Lägg märke till hans hand på hennes axel.
För att citera Julias pappa: "Det är så sockersött att jag snart får diabetes".

2 kommentarer:

  1. De är ju bara för söta. :-) Tack så mycket för korten. Det var jätte snällt.

    SvaraRadera
  2. Hej! Du känner inte mig, men jag är svägerska till Lisa. Är faster till Julia. Gick in på din blogg via Lisas. Hoppas det inte gjorde något. Vilket sött syskonbarn jag har. :-) Hon är bara så söt med sin "pojkvän". Ha det gott.

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck