-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





10 maj 2010

De svarta har flyttat in

Nu har vi blivit med temuggar också. 30 cl rymmer de till skillnad från de andra muggarna som rymmer 20 cl.
Till Tobias stora förtret har det flyttat in två svarta temuggar från Eva Solo (såklart) hos oss. Han beklagar sig ofta över sin frus, enligt honom, sinnesförvirring. Att köpa muggar för nästan 200 :-/st är galet när man kan köpa dem för 5 spänn på IKEA. Jag är inte alls benägen att hålla med. Därför kommer det att flytta in minst 4 muggar till innan kvoten är fylld.
Har även hittat dessa galet snygga förvaringsburkar i glas som jag skulle kunna tänka mig.

Hela sortimentet från Eva Solo finns att klicka hem hos Dansk Design.

2 kommentarer:

  1. Då måste jag få komma och titta på dem och kolla om det kanske går att dricka kaffe ur dem också. ;-)

    SvaraRadera
  2. Förvaringsburkarna vill jag också ha.
    Mamma

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck