-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





09 september 2010

Halleluja moment

Så har jag då äntligen vågat kasta mig ut i Ben&Jerry-världen. Har sneglat mer än en gång på kyldisken med alla glassorter som ska, enligt vad alla säger, vara himmelriket bland alla glassar.


Jag köpte GB:s Ben&Jerry Peanut Butter Cookie Dough.
Bara man läser vad en innehåller så pirrar det i hela kroppen. En glasspinne med vaniljglass, jordnötssmör, kakdeg från amerikanska cookies, överdraget med mörk choklad och kaksmulor.

När jag tog första tuggan så hörde jag änglarna sjunga för mig. Halleluja, vad gott det var. Jag är fast i Ben&Jerry-träsket för evigt...

2 kommentarer:

  1. Välkommen! Och om du tyckte att pinnglassen var super, vänta tills du smakat de i burk.... (obs, ej sponsrat inlägg ;-) )

    SvaraRadera
  2. Och hur många kalorier var det? Eller stod det i så liten text att du inte kunde läsa det;)

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck