-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





19 september 2010

På svensk mark

Nu har vi åter satt våra fötter på svensk mark efter en vecka med sol och värme. När det var dags att gå på planet igår kväll kände jag mest för att göra 180 grader om och springa. Hade inte alls lust att åka hem. Vi landade på Arlanda vid 2-tiden inatt och strax innan 06.00 satte vi nyckeln i låset hemma i Väring. Efter en dag med alldeles för lite sömn, en på tok för stor tvätthög och premiär för Alvins idrottskola känner jag bara för att dra täcket över huvudet och sova. Finns det en chans att det är söndag imorgon igen kanske?

Jag återkommer med en utförligare beskrivning av veckan som gått samt bilder (allt för att göra er avundsjuka) imorgon när jag förhoppningsvis fått lite energi tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck