-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





14 februari 2011

Sappé - en törstsläckare med Aloe Vera

Igår, söndag, tog jag, barnen och mamma en tur till Lidköping. Vi började med att se Noels handbollslag vinna över både Lidköping och Skara. Noel satt på bänken då han fortfarande har vänsterarmen i gips.
Efter matcherna styrde vi kosan mot Majåker och min kusin Matti och hans härliga familj. Mammas mission var att köpa med sig en låda Sappé Aloe vera-dryck hem. Min kusin importerar och distribuerar den här drycken i Sverige. Det är en kolsyrefri läskedryck med bitar av aloe vera i.


Jag sitter just nu och smuttar på en flaska Sappé Äpple.

Vill du veta mer om Sappé och var du kan få tag på den så besök deras hemsida HÄR




4 kommentarer:

  1. Är den god? Vad ger du för betyg :) ?

    SvaraRadera
  2. Vid första provsmakningen gillade jag äpple bäst, men de andra var också goda.

    SvaraRadera
  3. Jag gillar de andra bättre och bäst är kyld. Nu väntar jag på resultatet. Det jag kan säga så här långt är att det ger en viss mättnadskänsla. Bra som mellanmål kanske.

    SvaraRadera
  4. De är ju helt underbara. Köpte ett antal av Mattias på mässan i Lidköping. Blev så glad för ditt inlägg Sara. Har funderat många gånger på var jag skulle hitta dem.

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck