-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





31 juli 2011

En snabb visit på Ikea

Imorse var jag iväg och hyrde en släpkärra sen bar det iväg, i vad jag tyckte snigelfart, till Ikea i Örebro. Jag som är van vid att ligga i vänsterfil fick nu snällt hålla till höger och se mig omåkt gång på gång. Grr.... Första gången som jag var iväg själv med släp bakom bilen och jag tyckte att det gick alldeles utmärkt. Jag var inte ens i närheten av att behöva backa en enda gång.
Vi har sålt Noels loftsäng och jag var nu tvungen att köpa en ny åt honom. Stackars mig som måste ägna en söndag åt att shoppa....NOT... :-)
Det hela började egentligen med att vi fick ett hörnskrivbord av en kompis. Min käre make kan inte förstå hur det kan kosta pengar att få någonting.

Det här är vad som inhandlades idag
MALM sängstomme 90 cm

MALM byrå med 2 lådor, att använda som sängbord

KVART klämspot x2 att ha på skrivbordet

TORBJÖRN kontorsstol x2, en till varje barn

Alvin har fått ta över Noels gamla skrivbord och är överlycklig. Nu har han äntligen fått en plats där han kan göra alla de där läxorna som han inte kommer att få under första året i skolan.

Bilder på det färdiga resultatet i Noels rum kommer så fort kamerabatteriet är fulladdat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck