-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





28 januari 2009

-1 kg


Nån gång måste man ju börja tänka på vikten. Min har skenat iväg lite det sista året och nu är det dags att göra nånting åt det. 9 kg är det tänkt att jag ska ner. Det får ta den tid det tar. Har inte satt upp något slutdatum. Började på allvar fre 16/1 och har hittills gått ner 1 kg. Jag har helt hållt mig ifrån godis och fika (o jag åt verkligen godis varje dag förut). Sedan har jag skippat potatis, ris och pasta. Mycket frukt och grönsaker blir det. Sharonfrukt är det klar favorit. Försöker komma igång med nån form av träning, men det går lite trögt. Har rehabtränat genom jobbet för att få upp stabiliteten i min ländrygg, men nu är det snart dags att stå på egna ben.
HEJA SARA!!!

2 kommentarer:

  1. duttiga du =) *avvis* jag orkar liksom inte riktigt ta tag i det nu =) *laaaat* kramen

    SvaraRadera
  2. Du är så duktig och det är klart att det går. Jag är levande bevis.
    Du får något fint av mig när du gått i mål.
    Kram Mamma

    Du får välja själv så klart.

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck