-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





15 december 2009

Lugnet har lagt sig

...och det ligger en glad och nöjd kille och sover i sin nya säng i sitt nya rum.

Bäddsoffan som huserar under sängen kommer INTE att se ut som den gör speciellt länge till. Är på jakt efter ett grovt grått tyg att klä om dynor och kuddar med.

Någon som kan tipsa om var man köper färdigsydda hissgardiner? Är ingen fena på att sy. Kom jag nånsin hem med nånting från syslöjden tro? Vill ha antingen 1 x 180 cm eller 2 x 90 cm. På IKEA var de slut, plus att jag hade fått sy om lite eftersom de inte har de måtten jag vill ha.

4 kommentarer:

  1. vilket snyggt rum det blev! blir kanon med grå soffa också!! :)

    SvaraRadera
  2. Blir jätte bra det där!!!
    Jag har köpt mina hissgardiner på halens.se ... har för mig att det finns ¨ånga olika färger/material och storlekar!!
    Kramar från Jenny

    SvaraRadera
  3. Men hallå :D
    Jag hjälper dig att sy :) OM du inte hittar något som passar fröken i smaken :D

    PUSS

    SvaraRadera
  4. Nej, det kan jag verkligen intyga att något från slöjden kom du aldrig hem med. Det skulle bli ett lapptäcke till en bebis men blev inte ens en lapp. När jag frågade så klippte du lappar och det gjorde du nog bra för dåligt betyg fick du inte. Du kan ståta med bra betyg i att klippa lappar medans andra sydde klänningar.

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck