-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





09 december 2009

Renovering pågår

Jag har varit lite frånvarande de senaste dagarna. Vi har dragit igång med en renovering dagarna innan jul.
Vilken vettig människa gör det?
Det är Noel som äntligen ska få flytta ner. Det gamla kontoret ska göras om till ett snyggt killrum.

Spackla och slipa är inte min gren alls. Det lämnar jag med varm hand över till Tobias.

Väggen bakom elementet och elementet blir vitt.

Den här tapeten kommer att bli fondvägg och de andra väggarna blir vita.
Golvet har vi inte riktigt bestämt än vad det blir, men lutar åt att det blir ett ekgolv. Jag skulle kunna tänka med ett vitlaserat, MEN där sätter Tobias stopp. Han är allergisk mot för mycket vitt.

På lördag drar jag till IKEA och shoppar säng och byrå medan Tobias tapetserar.

2 kommentarer:

  1. Renovera kan man alltid göra, oavsett jul eller ej ;-)

    Kommer bli kanonfint!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli så bra!!! :D :D

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck