-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





01 juli 2010

Förnedrad

Det har varit tunnt på inlägg här den senaste veckan. Midsommarledigheten bara flög förbi. Vi hade lillebror på besök. Skönt att få ha honom "för oss själva" ett par dagar. Vi satt ute på kvällarna och myste med vin och en massa prat. Midsommarafton hade vi grillparty med goda vänner till långt in på natten. I söndags gick jag på en tvåveckors nattperiod. Den här gången är det riktigt jobbigt. När det är så varmt ute så sover jag inte något vidare. Måste lägga mig några timmar på kvällen för att orka. Nu är det strax dags för sista natten innan helgen. Semestern närmar sig med stormsteg.

Idag tog jag med mig kidsen till O´Learys för att försöka klå dem i bowling. Ha!! Like that´s ever gonna happen.


Noel ömsom gnällde, ömsom skrattade beroende lite på hur klotet rullade.



Alvin är ju som sagt tidigare redan bäst på allt....så även bowling.


Resultatet talar för sig självt. Efter två serier var jag hopplöst sist. Alvin hamnade högst upp på pallen med Noel som god tvåa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck