-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





17 juli 2010

Som ett barn dagen före julafton

Hmm....hur firar man in att semestern har börjat på bästa sätt?
Jo, man tar en tur till Ullared!!!


Imorgon drar jag till detta shoppingens Mecka. Det verkar som om jag får sällskap av både man och barn. Från början tänkte jag ta med mig Noel bara, men när jag la fram idén för Tobias så ville han också följa med. Vet inte om det är så bra egentligen? När han var med sist så handlade jag inte ens hälften av allt jag tänkt från början. Barnen får väl gå med en stund innan de "lämnas" in på Lekplatsen.

Nu går hjärnan på högvarv och shoppinglistan börjar ta form. Den kommer att bli lååång.....

1 kommentar:

  1. Det verkar som om maken fått kalla fötter. Vi får väl se om jag får med mig någon familjemedlem alls. Stunder som denna önskar jag att jag hade en dotter också.

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck