-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





13 november 2010

Buzzador

Jag har skrivit förut om att jag är medlem hos Buzzador. (Bli medlem du också och ange toby72 som rekryterare) Det innebär att man blir erbjuden att medverka i kampanjer och testa div. produkter utefter de intresseområden man anger vid registreringen och sedan lämna feedback till företaget. 
Just nu medverkar jag i 3 kampanjer.


 1. Santa Maria Spicy World India

Idag serverades kycklingben, marinerade i Tandoori Chicken spice mix med basmatiris, Raita, Mango Chutney och Naanbröd till lunch. Detta fick tummen upp av samtliga i familjen plus Noels kompis P. 



2. Decubal

Jag har också fått äran att prova några produkter ur Decubals sortiment. Jag testar en handkräm, som passar perfekt till vinterfnasiga händer. Provar en Lips and Dry spots cream, som jag använder istället för vanligt lypsyl. En ansiktskräm fanns också i paketet. Den är väldigt dryg och jag gjorde misstaget att ta lite för mycket första gången, men len som en barnrumpa i ansiktet blev jag.


3. Parmesan från Zeta

Två goda parmesanostar levererades i en frigolitbox med posten. Än så länge har den bara rivits över köttfärssåsen,  men jag ska nog komma på fler användningsområden till den.

1 kommentar:

  1. Handkrämen var verkligen kanon. Till och med mina händer blev ju lena och fina. :-) Julia tyckte dock att läppkrämen luktade illa och det var lite lite glitter i den för hennes smak. ;-)

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck