-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





07 november 2010

Tripp till grannlandet i söder

Jag har spenderat helgen hos Ditte i soliga men kalla Köpenhamn. I fredags satte jag mig på tåget och när jag kom fram kl 21 på kvällen väntade Ditte på mig på stationen. Hon hade bokat ett bord på sushirestaurangen Sushitarian. Jag hade aldrig provat sushi innan, men nu var det så dags. Jag säger bara HALLELUJA!!!! Inte sista gången.

På lördagen började vi lugnt med en lunch på ett café runt hörnet från Dittes lägenhet. På kvällen stod det födelsedagsfest på schemat. Även den blev ganska lugn. Vi kröp ner under täcket vid 03.00 utan att ha satt våra fötter på ett dansgolv.


Idag hann vi med en kort tur på stan (jag handlade INGENTING) och en café latte på en uteservering i Nyhavn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck