-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





10 juni 2011

Spontanshopping brukar bli bra

Efter att ha klivit ur sängen strax innan 12 idag (är ingen sjusovare utan somnade strax efter 08.30 imorse efter en natts arbete) kände jag att lite shopping skulle sitta fint. Sagt och gjort tog jag med mig kronprinsen in till stan. Han placerades i en spelaffär alltmedan hans mor sprang in och ur provhytter.
Detta är vad som fick följa med mig hem

En söt klänning från MQ som efter att resåren sytts in en aning sitter alldeles jättebra.

En klänning/tunika från H&M som kommer att användas flitigt till och från stranden i sommar.

Ett par snyggt korallröda shorts i chinosmodell som blev kärlek vid första ögonkastet. Också dessa fyndades på H&M.


Inne på Din Sko hittade jag dessa sandaler som sitter som gjutna på mina fötter, vilket inte är speciellt vanligt att skor gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck