-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





25 december 2011

Så kom tomten tillslut

Så kom då äntligen julafton. Vi började dagen med att fisa runt i mjukiskläder och bara känna av stämningen.
Strax efter lunch kom fam Boström/Wallin samt min mamma och bror. Att fira jul med vänner var första gången, men absolut något jag skulle kunna tänka mig att göra igen.
Vi åt och drack gott. (men varför blir det alltid så mycket mat över på julbordet?)

Kl 15 bänkade vi oss framför Kalle & hans vänner. Min favorit var helt klart Lejonkungen. Synd att de bröt klippet mitt i bara.

När Kalle var slut tog det inte lång stund innan en rödklädd man kom gående runt huset.
Jaaa!! Tomten har kommit!, skrek barnen i kör.

Jag måste också varit snäll för under granen låg till mig:

 

gott doftande hudvårdsprodukter



en ny sminkväska från Make Up Store


en ny svart micro
(någon som vill ha en fullt fungerande vit micro?)

 

Sist men inte minst, låg där en svart otroligt vacker termoskanna från mitt favoritmärke Eva Solo.
Tack Pernilla och Ulf, det var bara för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck