-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





30 oktober 2010

Beautiful Blogger



Tack Fröknarna Tapper för denna fina award!!

Vad gör man när man är nominerad, jo:
Kopierar award-bilden i sin blogg för att visa att man har fått den.
Tacka och länka till den som nominerade den
Nominera 7 andra bloggare och länka till dem
Berätta 7 saker om dig själv
Det är flera som redan fått denna...


  • Älskar min familj så det gör ont i hjärtat (vem gör inte det iofs)
  • Kan se hård och tuff ut, men är egentligen en riktig mes
  • Ställer väldigt höga krav på mig själv
  • Går hellre upp tidigt på morgonen än stannar uppe sent på kvällen
  • Gråter en skvätt nästan varje dag, av glädje, sorg, ilska....
  • Önskar att jag hade mer tid för mina vänner. Ni vet att jag älskar er allihop.
  • Tål inte kommentaren; -"Oj, vad lång du är." Daah, säg något jag inte redan vet.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck