-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





07 november 2009

En dag fylld av härlig shopping

Strax efter 04.30 imorse startade färden mot storshoppingens Mecca. Jag hade för ovanlighetens skull inte skivit någon lista med grejer jag skulle köpa. Hade en liten hum om vad jag skulle köpa, men långt ifrån allt. Det var meningen att julklappar skulle inhandlas till barnen och deras kusiner.

Utanför entrén strax efter kl 07.00.

En snygg jacka som jag sucktat efter alldeles för länge slank ner i min kundvagn.

Vinterjackor och termobyxor till både Noel och Tobias.

Noel drog genast på sig sin nya pyjamas och kröp upp i soffan.

Ett axplock av Alvins grejer. Behöver jag skriva att han blev gladast för Blixtentröjan?

Div. julklappar som inte vill vara med på bild gömmer sig i påsarna.

På hemvägen stannade vi till vid Serholt Outlet i Gällstad. För alla oss som gillar butiken Village är detta himmelriket. Den här ljusstaken (99:-) får agera adventsljusstake i år. Hm, jag vet att det finns plats för 5 ljus men det löser jag på ett snyggt sätt. Rekvisita inhandlades också.


Den här fina plåtasken (10:-) skall fyllas med något juligt och prydas med ett vackert rött juleljus.

En ljusgrå flätad korg (65:-) har hittat hem brevid soffan i vardagsrummet. Den får hålla ordning på filtarna.



1 kommentar:

Lämna ett avtryck