-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





02 november 2009

Som bortblåst

Så var det måndag igen. Var tar helgerna vägen egentligen? Vi har haft fullt upp som vanligt. I fredags var Tobias ute med några vänner och tittade på Mustasch som spelade i Skövde. Jag och barnen kurade ner oss i vår säng för att titta på Idol. Alla tre sov innan första uppträdandet. Jag var ganska trött efter att ha gått av mitt nattskift. I lördags var det min tur att slå klackarna i taket. Bowling med jobbet stod på schemat. Vi åt, drack och bowlade på O´Learys innan vi drog vidare till Husaren för att se på Hatebox när de spelade. Vi hade så sjukt kul. Vilken tur jag har som har de bästa jobbkompisarna man kan ha. Igår, söndag skulle Noel spela minihandboll i Skadevi. Det var en något bakfull mamma som tog plats på läktaren för att se sonen spela. Killarna var jätteduktiga och vann 3 av 4 matcher. Det är så kul att se dem utvecklas. Ser fram emot nästa år när de får vara med "på riktigt" i Skadevi.

Vad nästa helg har att erbjuda återstår att se. Jag är lite småsugen på en tripp till Ullared för att fylla på förrådet med julklappar till barnen. För visst bor Tomten bakom en dörr i källaren på GeKås. Det tror mina barn. *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck