-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





11 mars 2010

Jag har vunnit nånting

Det är inte ofta jag vinner någonting. Händer faktiskt nästan aldrig...Men nu....nu har jag vunnit. För några veckor sen satt jag och bläddrade i en sån där lokaltidning som kommer med posten med jämna mellanrum, Länstidningen tror jag den heter, och såg en annons om att man kunde tävla om en makeover. Shit, vad ballt tänkte jag. Det behöver jag. Man tävlade om en makeover hos en tjej i Axvall som heter Petra. Hon arbetar både som frisör, stylist och fotograf. Jag kollade in hennes hemsida Modellsalongen och bestämde mig för att skicka in en bild på mig och ett rop på hjälp. Idag kom det så ett mail från tidningen där det stod att jag var en av två utvalda.

Jippie!!!!
Nu väntar jag med spänning på när förvandlingen ska ske. Kanske den fula ankungen blir en svan en dag???

3 kommentarer:

  1. men gud va roligt, grattis =) va spännande skulle jag med vilja göra :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt! Får vi se bilder "före/efter"?

    SvaraRadera
  3. Den fula ankungen var väl att ta i. Du är så fin som du är men visst är det roligt att göra något sådant här.
    Grattis
    mamma

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck