-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





03 januari 2011

Hallbybollen 2011

Vi befinner oss på Hallbybollen i Jönköping. Noels lag spelar och jag och Alvin agerar hejarklack (Alvin lite mindre än jag). Vi bor på Scandic Elmia som ligger precis intill hallen som killarna spelar i. Tur är väl det för imorse ringde aldrig min klocka. Jag hade lyckats förtränga att iPhone inte klarade av övergången till det nya året utan att påminnelsefunktionen ballade ur. 07.45 vaknade vi och rusade upp. 08.00 var det matchstart och strax innan startsignalen steg jag och Alvin in i hallen.


Igår spelade killarna lika,7-7, mot RP Linköping. Lite snopet eftersom de låg i ledning hela matchen men tappade den till likaläge när motståndarna fick straff i slutsekunderna.

Imorse var det gladare miner när grabbsen vann klart med 11-6 mot Jönköpingslaget Cyrus. Nu väntar några timmar på leklandet Monkeytown för mig och Alvin innan sista gruppspelsmatchen kl 16.30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck