-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





07 januari 2011

Kelda Soup in a cup

Innan jul medverkade jag i en tävling med Kelda, i samband med lanseringen av deras nya Soup in a cup. Som tack har jag fått ett antal värdecheckar på soppor. Istället för att använda upp alla checkarna själv så tänker jag dela ut dem till mina läsare.



Om du vill ha en check så lämnar du bara en kommentar till inlägget. Glöm inte att skriva din mailadress så att jag kan få tag på dig.

Utlottningen pågår så länge jag har checkar kvar.

14 kommentarer:

  1. De där kikade jag på när jag skulle köpa lunch på jobbet sist. Kunde ju vara kul att testa. :-) You know where to find me... :-D

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med
    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag vill gärna ha en check :)
    pannan_91@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jättegod soppa och den passde så bra att ha med till jobbet.
    Sonia

    SvaraRadera
  5. jatack!! =)

    sandralarsson73@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Skulle sitta fint med en soppa, när man ska äta något snabbt och lätt.

    Margoth Östman

    felixluna@hotmail.se

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med!

    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  8. Självklart vill jag oxå ha en soppa ;)

    erikssonlinn@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med! Gillar tomatsoppan, den var över förväntan.

    SvaraRadera
  10. Älskar Keldas soppor och tar tacksamt emot en.

    heavensevens@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Testade faktiskt tomatsoppan idag och den var jättegod så jag hoppas på tur!
    tessan.scilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. jag är gärna med =)

    jasmina.matic.87@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag skulle bli jätteglad för en check!
    malin_the_hmmmm@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Klart jag skulle bli glad för en soppchek.men jag är nog lite sent ute.

    Margoth Östman
    felixluna@hotmail.se

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck