-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





26 september 2011

Det är visst höst nu

Nu har hösten slagit till med full kraft. Jag är inget fan av regn och blåst, men soliga och varma höstdagar med hög frisk luft kan jag leva med ett tag till.
I lördags fyllde "Liten" 11 år. Shit vad tiden går. Vi tog en cykelpromenad tillsammans (cykelpromenad= en går och den andre cyklar) på lördagsförmiddagen. Lite kvalitetstid mitt i all stress.



Många bra presenter blev det. I år var det upplevelser som dominerade, något som Noel själv önskat.
Några av presenterna var de här:
  • En tripp till Göteborg med tåg, hotellövernattning och biljetter till semifinalen av Idol 2011 (med mamma)
  • Bowling och restaurangbesök
  • En tripp till Karlstad för att se Färjestad spela och en övernattning hos familjen Björkman
  • Biljett till Joe Laberos show i Skövde
  • Presentkort på Game
  • Trådlöst tangentbord och mus
  • Väckarklocka
  • En svart Ziperall
  • En tvättäkta FC Köpenhamntröja (se bild)

Vi har haft min danska väninna Ditte och hennes man Morten på blixtvisit lör-sön. En lördagskväll fylld med god mat, gott vin och Wii. Det blev en hel del fighter i både puckelpist, backhoppning och Mario Kart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck