-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





20 juli 2009

En liten pärla

Jag gillar te i alla dess former. När vi var i Visby visade A-K mig till butiken Kränku. Oj, oj, oj säger jag bara. Det var som att komma in i himlen. En stor gammal butik där tesorterna upptog en lång vägg. Efter att ha luktat på nästan alla bestämde jag mig för tre burkar.


St Hanskvartersblandning

"En hyllning till vårt vackra kvarter i Visby. Svart-grönt te med vår- och sommarsmaker."

Den Raude

"Den Raude är gutamål och betyder Den Röda. Med Rooibos som bas är den smaksatt med fruktbitar, apelsin och vanilj."


Honungste
"Kränkus bi-produkt. Ett svart te med doft av honung och smak av nektar."


Jag väntar med spänning på att Kränkus webbshop ska komma igång. Då kommer det med stor säkerhet bli en eller annan beställning därifrån.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck