-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





14 juli 2009

SOL!!!

Det är sol och varmt ute. Åh, vad jag njuter. Vi passade på att ligga på stranden några timmar mitt på dagen idag. Nu är det lunch och dusch som hägrar. Kl 16 hoppar vi på våra snygga hyrcyklar och trampar in till Visby. Vi ska se på Tornerspel. Vi får väl se om vi får med oss våra gubbs hem efteråt. Det är ju stekarvecka här i Visby och de förundras över hur lite kläder tjejerna har på sig. (gubbsjuka? jo, kanske...:-D) Tror visst att Noice spelar på Munkkällaren ikväll så jag gissar att de tar sig en sväng dit. Det betyder att jag och Anna-Karin i lugn och ro kan trampa in till Visby under veckan och gå och shoppa alldeles själva....utan barn.... Det gynnar. Jag hittade ett par snygga Tommy Hilfiger-jeans igår på REA för 300 kr. Till min förvåning så fanns de i min storlek också. Men dum som jag var så provade jag dem inte utan lämnade dem åt sitt öde på ställningen. Det ska genast åtgärdas nästa gång jag går förbi butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck