-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





05 juli 2009

Så var det söndag igen....

Oj, vad hände med helgen? Swisch så var den nästan slut.
Igår var jag och Tobias på trevligt födelsedagsfirande hos Evelina och Gurra. På programmet stod div tävlingar såsom bl a brännboll, säckhoppning och irländsk julafton (utan ölen). Den sistnämnda tävlingen spelade det dock ingen roll att det inte fanns ngn öl inblandad. Jag satt som ett frimärke i en husvägg en bra bit från mitt lag när det var dags att springa efter snurrarna. En öm överarm idag påminner mig om det idag. Efter sen nattamat på Modegrillen gick jag och Tobias hem till vårt tillfälliga boende. Vi camperade hos Tobias föräldrar i natt medan de bodde hemma hos oss med kidsen. Skönt att inte behöva trassla med buss eller taxi för att ta sig hem. Vi vaknade tidigt och var hemma i Väring redan innan kl 10 i förmiddags. Dagen har inte inneburit några större utsvävningar. Ute vräker regnet ner och inne har vi tagit igen oss för de missade timmarna sömn i natt. Nu blir det mys med prinsarna resten av dan..

Laddar inför sista veckan jobb innan 4 veckor underbar semester väntar. Håller tummarna för att det bara är 4 dagar kvar att jobba...vi får se vad som händer...

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig kväll vännen :)
    Hoppas det går att montera med armen hela veckan ;D Jag skulle nästan springa ut och pussa dom ifall det blir 3 dagars nästa vecka!!! En heldag på semestern ihop kanske hinner passas in?

    Kramar från mig och G.

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck