-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





06 juli 2009

Storytel

Jag är ju som jag skrivit tidigare medlem i något som heter Buzzador. Man får erbjudanden om att testa olika produkter och tjänster mot att man recenserar dem. Nu har jag fått ett kanonerbjudande. Ska testa på att lyssna på ljudböcker från ett företag som heter Storytel gratis under 30 dagar. Via deras hemsida kan man streama ner böcker till sin dator eller varför inte till sin telefon. Väljer man att lyssna via sin mobiltelefon betalar man ingenting för datatrafiken (inom Sveriges gränser) om man har abonnemang eller kontantkort hos Telia, Tre, Telenor, Halebop eller Tele 2. Väljer man att lyssna på en bok/mån kostar det fr 79 kr/mån och väljer man att lyssna obegränsat så kostar det fr 149 kr/mån. Det känns som att jag kommer att bli en framtida kund här så många ljudböcker som jag plöjer igenom varje vecka på jobbet.

2 kommentarer:

  1. Låter intressant. Måste jag kolla upp:-).
    Visst är det avkopplande med en bra ljudbok. Gärna spännande också.

    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  2. Lyssnade för första gången idag.... S Å L D !! :D

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck