-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





15 augusti 2009

Visst blir man lite handikappad?

Jag känner mig naken och lite handikappad utan min telefon. Gör inte ni det? Förra veckan sa jag upp min abonemang hos Telenor för att byta till Telia och köpa mig en iPhone. Dum som jag är sa jag upp mitt abonemang med omedelbar verkan. Det tog väl en timme innan mitt sim-kort var spärrat. När jag kom in till Telia-butiken så var den iPhone som jag ville ha självklart slut. Typiskt, då Tobias varit inne och köpt en likadan dagen innan....och då var de minsann inte slut.

Igår var jag så äntligen inne och hämtade min nya telefon. En iPhone 3G. Fråga mig om jag är nöjd och jag svarar att jag är supernöjd och rekommenderar den varmt till alla andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck