-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





08 september 2009

Bröderna Bäckström gör saker tillsammans

Idag har jag rotat fram min gamla receptbok "Vi Bakar". Grabbarna har roat sig med att göra chokladbollar/negerbollar/"kalla-dem-vad-du-vill-bollar".

Kolla in hur bra de samsas om en tallrik pärlsocker. Tur att jag har det på bild, för då vet jag med säkerhet att det hänt.

Noel rullade med full koncentration

Lilleman tyckte att det var lite läskigt att kladda ner sig i början, men det kom han snabbt över.

Resultatet blev en tallrik med runda bollar, avlånga korvar och div. andra odefinierbara former.


2 kommentarer:

  1. Åååh söta!! Som sagt tur att du har det på bild ;)

    SvaraRadera
  2. Hjälp, vad gott det såg ut!!! =)
    Söta som få är barnen också...

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck