-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





04 september 2009

Nöjd med vad jag åstadkommit

Inget gör väl en människa (läs: kvinna) så glad som lite shopping. Imorgon är det stor fest här i Väring och jag såg min chans att fylla på garderoben med lite nytt. Vaknade strax före 11.00 idag. Jobbar natt den här veckan och gick av imorse kl 07.00. Dags att vända tillbaka dygnet igen. Efter en lång frukost med te, smörgås och morgontidning for jag in mot stan.....ensam för en gång skull. Det är så skönt att få gå själv och titta i lugn och ro utan något barn (läs: Alvin) som tröttnar efter 5 min och hellre vill gå till BR.

Mitt mål var att hitta ett par mörka denimleggins på KappAhl som jag sett i reklamen. Det viktiga var att de skulle sitta snyggt och inte se ut som om jag hade något mer i skrevet än vad som finns där. Jag fann vad jag sökte och de passade perfekt. Att de sen var nedsänkta 100 kr var bara en bonus. Efter att ha tittat lite halvintresserat på H&M, Cubus och Cassels trillade jag in på Gina Tricot. Egentligen var jag ute efter en lång skjorta att ha till tightsen, men istället trillade jag över en tunika som föll mig i smaken. Också den nedsänkt från 199 kr till otroliga 49 kr. Det fick bli en brun och en rosa/cerise. Hittade även ett brett silverarmband och en fin silverring.

Bilder kommer upp imorgon innan det bär av på fest.

1 kommentar:

  1. Kul att du hittade så mycket fint :)
    Jag väntar med spänning på outfiten!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck