-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





06 september 2009

Dagen efter kvällen före

Frågan jag ställer mig är varför man måste må så dåligt när man hade så kul kvällen före? Igår var en toppenkväll på alla sätt. Dags för "byafest" på en loge vid Store Flo. Jag har ingen aning om hur mkt folk vi var, men uppemot 150 pers var det säkert. Vi hade med oss egen mat och baren försåg oss med dricka för en väldigt billig peng. Vi (läs: jag, Tobias, A-K och Krill) laddade upp med en liten fördrink hemma hos oss innan vi gick. Mitt nedsläpp var totalt. Förr kallades jag för "Svampen" och igår syntes att takterna fortfarande sitter i. Vips så var en flaska bubbel slut utan att jag riktigt förstod hur. Kvällen fortsatte med god mat, mer gott vin, bra musik, lite dans, trevliga människor och alldeles för många cigaretter. Hade tänkt ta med kameran, men den låg såklart kvar i skåpet hemma och inga kort blev tagna.

Idag var det dags för Alvins första gång på barngymnastiken, men när vi kom fram till Frösve gympasal så satt en lapp på dörren att den inte började förrän nästa söndag. Alvin och bäste vännen F blev så besvikna, men jag tyckte nog att det var helt okej. Då kunde jag ju åka hem och lägga mig igen. Sov några välförtjänta timmar mellan 12-16. Inatt är det jobb igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck