-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





27 oktober 2009

Heldag hos frisören

Skyndade mig hem imorse för att sova några timmar. Kl 12.30 kom jag in till frisörskolan med lite pirr i magen. Jag hade ju ingen aning om vad de tre teknikerna från Wella planerat för mig.

Några timmar senare var jag halvfärdig. Allt hår förutom luggen var färgad i en ljus kopparton (tror jag iallafall. De kallar ju bara färgerna för olika nummer) och makeupen var lagd.

Den absolut snyggaste frisyren idag fick Kajsa. Hon klädde sjukt bra i sin korta illröda frisyr.

Här är resultatet. En uppklippt frisyr med mycket volym med en tung lugg som färgades med en massa slingor.


Sett bakifrån - och ja det är självlockar och ingen permanent.



5 kommentarer:

  1. VAd kul!!!! Blev ju jättebra!!! Hoppas du är nöjd med din nya frisyr...

    //Jenny

    SvaraRadera
  2. SUPERFINT :D :D
    Äntligen kom dina lockar fram :)
    Jag "råkade" för säga mig till din man i helgen att vi skulle komma ut till honom och överraska på födelsedagen :P Kommer till helgen om det går?
    PUSS

    SvaraRadera
  3. Sara, vad sketasnyggt det blev!!! Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Hvor fin du blev efter en tur i frisørstolen :)

    SvaraRadera
  5. Kajsa, den rödhåriga8 november 2009 kl. 21:53

    Hej Sara, jag satt och googlade efter bilder från visningen och hittade din blogg. Visst var det kul att vara med? Du trivs i den nya färgen och allt?

    Ha det fint!

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck