-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





04 oktober 2009

Nyshoppad

Idag lyckades jag få med mig make och barn på en tur till Mio. Vi var på jakt efter en ny soffa till vardagsrummet. Hittade flera soffor som vi kunde tänka oss, men ingen som slog den vi tittade på förra helgen på Fabrik 19 i Tibro. Det fick helt enkelt bli en tur dit också. Efter 30 min hade vi köpt och betalt en soffa som vi båda två gillade. Bara det är ju häftigt. Annars har vi väldigt olika smak, jag och min make. Soffan ska vi hämta nästa helg då vi är tvungna att göra oss av med våra möbler först. Sen blir det en tur till Ikea i veckan också för att fylla på med nytt soffbord och tv-bänk. Lyckliga jag!!

Soffan heter Canberra. Färgen är dock inte samma som på bilden. Vår soffa är grå. Köpte även en clubfotölj i samma färg.


Passade på att köpa en ny klocka till köket också. Jag hade länge sucktat efter en sån här och blev glad när jag upptäckte att de hade den på Fabrik 19.

3 kommentarer:

  1. Vackert så vackert :D

    Jag följer gärna med till IKEA igen ;) Beror på vilken dag. Är du ledig eller åker du direkt efter jobbet? :)
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt. Vilket lyft det blir för ert vardagsrum.
    Kram Mamma

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck