-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





15 oktober 2009

Ja, jag vet....

...jag är sjukt dålig på att uppdatera här just nu. Jag hinner helt enkelt inte. Nu när Tobias börjat jobba så är det fullt upp hela tiden. Sen jag kom hem för en halvtimma har jag hunnit dammsuga, göra en ugnspannkaka och strax ska jag sortera lite tvätt och hoppas hinna minst två maskiner innan det är dags för sängen. Sen ska Noel skjutsas till scouterna när Tobias kommer hem och så ska vi lämna Renaulten i Tidan. Den ska servas imorgon inför besiktningen nästa vecka. Eftersom jag då står utan bil imorgon ska vi till mamma och låna hennes.
Du förstår att jag har fullt upp. Just det...så ska jag klämma in en stund att andas på också.

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig, har precis skrivit om samma sak på min blogg! Brukar det vara så här på hösten?! Jag förstår inte hur mycket man ska hinna med egentligen... Flest stress-sjukdomar till jul, vinner!
    Ha det så bra och andas gärna lite mellan varven =)
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. wow,.... skönt att höra att jag inte är den enda som har ett cirkusliv
    KRAM på er...

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck