-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





26 oktober 2009

Wella

Idag har jag varit på en uttagning för hårmodeller som Wella hade på frisörskolan. Jag hade tur, vilket innebär att jag ska gå visning för dem imorgon på Billingehus. De har visning och kurs för frisörer i Skövde de nästkommande två dagarna. Jag har ingen aning om hur jag kommer att se ut. Vet bara att jag kommer ha något kortare hår i en helt annan färg imorgon kväll. Eftersom jag går natt fick jag lite dispens och behöver inte inställa mig förrän kl 12.30. Visningen på Billingehus håller på mellan 19-21.

Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran så att jag kan ta en massa kort under dagen.


2 kommentarer:

  1. Oohh ..spännande-- och vågat!!
    Väntar med spänning på se korten!!
    ///Jenny

    SvaraRadera
  2. instämmer med jenny- såååå nyfiken. Anna L

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck