-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





16 maj 2009

Fynd


Igår slank jag in på Village en sväng när jag egentligen "bara" skulle handla mat på Maxi. Det visade sig att de hade 50 % REA på allt i butiken p g a ägarbyte. Jag fyndade den här fina dörrmattan för under 100-lappen. Tänkte att min älskade mor skulle få den om hon vill. Annars behåller jag den mer än gärna själv. Kan tänkas att det blir ett besök till Village idag också. Fanns en del annat smått och gott som jag skulle kunna tänka mig.



2 kommentarer:

  1. Åh.. vad kul med utförsäjlning i just den butiken!! :) här är en länk till en gammal jobbkamrat som pysslar och säljer grejer: http://www.annikamalm.se/

    //Jenny

    SvaraRadera
  2. Ägarbyte? Är det du som är ny ägare? För det verkar ju som om du snart köpt hela stället ;-)
    Jag har inte vågat gå in i den butiken. Jag sparar ju mina slantar till nya brillor (kan inte ha linser längre pga av någon mystisk anledning som ingen optiker förstår, har provat alla modeller och material som finns men ögonen blir för torra helt enkelt). Sören är missnöjd med varvet. Det var tydligen för mycket folk i vägen, totalstopp på vissa ställen. Han startade för långt bak (i Volvos startgrupp). Han kommer snart hem och surar... 1,38 blev det vilket jag tycker är otroligt bra. Hoppas din make är nöjd med dagen. /Frida

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck