-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





27 maj 2009

Separationsångest

Visst måste det finnas fler där ute om har separationsångest när det gäller barnvagnen?

Men nu är det iallafall gjort. När vi rensade förrådet i april tog jag det smärtsamma beslutet att sälja vagnen som båda mina prinsar sovit så gott i. Sagt och gjort så satte jag ut en annons på Blocket. Trodde inte att den skulle gå att sälja. Det var ju inte bara jag som ville sälja vagn på blocket direkt. Men döm av min förvåning när det ringde i måndags, en månad efter att annonsen sattes ut. En tjej köpte den över telefonen. Hon ville inte ens komma och titta på den innan hon bestämde sig. Idag kom hon och hämtade den och det var med sorg i blicken som jag såg MIN vagn åka iväg i någon annans bil.
Tobias är iallafall glad. Ingen vagn = mer plats i förrådet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck