-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





03 maj 2009

Sommarkänslan som kom av sig

Nu är nog värmeböljan över för den här gången. Jag har vant mig vid att se solen utanför fönstret när jag slår upp ögonen på morgonen. Hoppas att den återkommer snart.

När jag var ute på en av gårdagens två promenader så kom det en flock måsar flygande. Jag blundade och kände solen bränna i ansiktet och hörde måsarna. Då var det bara lukten av hav som fattades för att man skulle tro att man befann sig på kusten istället för lilla Väring.

En härlig sommarbild över Hälleviksstrand på Orust. Här hände det mycket på somrarna i mitten av 90-talet. Det var tider det.



Psst....jag är bara 0,8 kg från min målvikt nu. Stolt som en tupp. Vem kunde tro att jag skulle lyckas med ett nyårslöfte nångång? Inte jag iallafall.

4 kommentarer:

  1. Ja det var tider det! när vi festa på strongbow ;) grattis till vikten- du är bäst!
    kram Anna L

    SvaraRadera
  2. ....Star Gin till frukost och en myrstack i tältet....

    SvaraRadera
  3. Grattis! Det är inte många som håller sina nyårslöften, inte jag i alla fall...
    Man kan just undra vad ni gjorde på Orust egentligen =).
    ha det bra/Sofie

    SvaraRadera
  4. Vet vad som hände på orust ;) en del iaf ;D
    Toppen bra med vikten! Riktigt bra jobbat... Nu får du sparka mig i röven så jag "springer" av mig mina 5 kg..
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck