-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





11 maj 2009

Varning för tårar!!

Då har man suttit bänkad framför Spårlöst på TV 4 ännu en gång. Jag vet inte varför jag utsätter mig för det här vecka efter vecka. Det är ju inte så att jag sitter tyst och stilla. Nej nej, jag gråter som ingen annan gråtit förut, utom möjligtvis min mamma till samma program. Ikväll var det ett syskonpar som återvände till Ungern för att leta efter sin storebror och sina föräldrar. Oj, oj, oj vad de hade mycket med sig i bagaget. Vi ska vara tacksamma för det liv vi lever.

Sitter jag där framför tvn nästa måndag kl 21 tror ni? Ja, jag skulle tro det.


1 kommentar:

  1. Försöker också se spårlöst varje måndag,,, dock med lite motstånd då det är CSI samtidigt!! ibland funkar övertalning - nån gång har vi setat i olika rum ... ;)
    //Jenny

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck