-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





12 maj 2009

Så sjukt trött

Idag är det en tisdag med stort T. En sån där dag då man helst skulle legat kvar i sängen istället för att stiga upp. Jag har gäspat konstant hela dagen och gör det fortfarande. Det borde vara fysiskt omöjligt att vara så trött. Inte kommer det att vara bättre imorgon. Ikväll går ju första semifinalen i Eurovision Song Contest av stapeln. Sändningen börjar ju inte förrän kl 21 och håller på till 23. På tok för sent om man har en väckarklocka som ringer strax efter 5 imorgonbitti.

Nu håller vi tummarna för Malena ikväll.

Jag har förutom att gäspa mig igenom en arbetsdag hunnit med att ha Melvin och Meya på besök en stund och slängt ihop en plåt med müsli. Den går åt som smör i solsken. Hellre gör jag egen än köper. Stor skillnad i pris och så mycket godare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck