-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





17 maj 2009

Husmorsvarning!!

Idag hade jag kunnat sova riktigt riktigt länge om det inte vore för att jag har en son som är väldigt morgonpigg. Alvin kom redan 05.30. Som ni alla förstår kom jag ju inte i säng förrän strax före 01 i natt. Det var ju Eurovison-final.
Självklart vaknade Noel av lillebror lekar, som inte var särskilt tysta trots mina förmaningar. Jag gav upp och steg ur sängen vid 07.30. Efter frukost satte jag igång med att göra köttbullar. Hallå!! Är det det första man tänker på en söndagmorgon när man helst av allt vill ligga under täcket och snusa? Nej, kanske inte. Men så gjorde jag iallafall. Har hittat ett recept hos Kryddburken som jag testade. De blev super-duper-goda. Titta gärna in på hennes blogg för att få inspiration till matlagningen.

Måste ju bara gratulera Norge till jordskredssegern i gårdagens final. Det blev aldrig ens spännande. För en gångs skull kan man verkligen säga att RÄTT LÅT VANN!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck