-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





02 augusti 2010

Avatar

Nu har jag äntligen sett detta "mästerverk" av James Cameron.


Jag har fått bekräftat att jag gjorde rätt som väntade så här länge innan jag såg den.
Med risk för att bli lynchad så måste jag nog erkänna att jag är måttligt imponerad. Kunde med gott samvete gå ifrån utan att trycka på pause för att göra kvällsmacka till barnen, borsta tänderna på Alvin och göra ingenting.

Ingen film jag kommer att se igen.

Nu visas "Sherlock Holmes" här hemma. Undrar om den kommer att fånga min uppmärksamhet eller om jag förflyttar mig till ett annat rum för ett avsnitt eller två av "Sons of Anarchy".

4 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att du inte tyckte den var bra. Jag tyckte att den var super! Jobbigt att orka igenom en så lång film när man inte gillar den. Sherlock Holmes var speciell tycker jag. Men man ska nog snarare se den som en action för det finns inte mycket av den "gamla" deckaren i den.

    SvaraRadera
  2. Man måste nog gilla en visstyp av fimer för att gilla den tror jag. Som alla som ÄLSKAR starwars eller star trek osv.Jag har inte heller sett den.

    SvaraRadera
  3. Sara, du gillar ju å andra sidan fjortisanpassade vampyrmatinéer med klenbyggda fjungossar i huvudrollerna, så att du inte gillar Avatar är inget märkligt alls. =)

    Patrik

    SvaraRadera
  4. Jag har också väntat in i det sista. Men såg den nu i helgen. Den dög, jag blev lite tagen av spänningen där ett tag :)

    Kram

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck