-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





26 augusti 2010

Jag gjorde det!!

Jag vet inte om det egentligen är något att vars stolt över, MEN det struntar jag i. Idag har jag, Sara Kristin, sprungit spåret (2,5 km) utan att stanna eller gå en enda gång. Det är ju ingen megasträcka, men man får tänka på att jag inte tagit ett löpsteg på minst 15 år förrän i söndags när jag klarade att springa knappt 2 km. Nu satsar jag på att förbättra min tid innan jag ökar på med ett varv till. Funderar allvarligt på om jag hinner med en sväng redan imorgon. Inne i ett stim nu :-)

4 kommentarer:

  1. Gött Sara! Andra gången man springer tycker jag oftast är jobbigast, sen blir det bara bättre och bättre. Kör på nu! :-)

    SvaraRadera
  2. Riktigt bra! Nästa gång kan jag ha Linus så kan du utmana Noel på Proppen. :)

    Patrik

    SvaraRadera
  3. Brqa Sara. Du kämpar verkligen.

    SvaraRadera
  4. Så klart att du ska vara stolt!!
    Varje förbättring ska man vara stolt över!

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck