-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





16 augusti 2010

Back to business

Ingen rast ingen ro. Nu är det slut på långa sovmornar. Idag ringde klockan 05.15, men det tog en stund innan jag förstod vad det var som lät. Likt gelé rann jag ur sängen efter att jag snoozat en gång för mycket.
Ångesten slog till som en örfil igår och jag gjorde allt för att slippa behöva gå och lägga mig, vilket jag bittert får ta konsekvenserna av idag när mina ögonlock hänger i höjd med knäna.

Tänk om man hade en sån här kudde. Då skulle jag alltid vilja sova på den gröna sidan.

2 kommentarer:

  1. Men det finns en sak som är bra med att du gick tillbaka till jobbet; du fick börja lyssna på bäste boken ever... :-)

    SvaraRadera
  2. Snooze är den bästa knappen som någonsin skapats!

    Patrik

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck