-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





15 februari 2009

Härlig vinterdag och söndagsfika

Dagen började med ett besök hos mamma för vägning. Ner 0,7 kg senaste veckan. :-) Nu är det bara 4,7 kg kvar till mål.
Efter lunch passade jag på att ta en promenad i solen. Vilket underbart väder vi har haft de senaste dagarna. Hoppas det fortsätter nästa vecka också. Man blir så mycket piggare så fort solen kommer fram.



På eftermiddagen kom familjen Brännhult-Jonsson på besök. Det blev glass och inlagda persikohalvor (jag vet, det känns så omodernt men gott). Ungarna passade på att kasta sig ut i pulkabacken innan solen försvann. En ev. sommarsemester till Gotland diskuterades. Det tål att tänkas på även om sommaren känns väldigt avlägsen en kall dag som denna. Klart är iallafall att vi ska köa på tisdag morgon för att få biljetter till Madonnas extra-konsert i augusti. Hoppas på tur. Tobias såg hennes Blond Ambition-konsert, tror det var 1990, och han är helt lyrisk. Jag är inget stort Madonna-fan, men det blir nog en riktigt bra show.

Imorgon väntar jobbet igen. Skönt att vi bara jobbar 4-dagarsveckor ett tag framöver.


2 kommentarer:

  1. Hej, vill bara tacka för dina kommentarer på min matblogg:) Jättekul att du har valt att följa den och jag hoppas du hittar inspiration. Ta hand om dig. Kram Karro

    SvaraRadera
  2. Grattis till din vikt nedgång, inte långt kvar.
    kram

    SvaraRadera

Lämna ett avtryck