-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





02 februari 2009

Passerat 100 besökare

Jippie! Nu har jag passerat 100 besökare på bloggen. Vad ska man fira det med ikväll? En apelsin eller ska jag slå på stort och ta en sharonfrukt. Jag är ju fortfarande helt bannlyst från godis och fikaavdelningen i affären.

Dagen har varit en typisk måndag. Klockan ringer 05.10. Äter frukost (gröt, borstar tänderna och tittar mig i spegeln och konstaterar att det inte blir bättre än så här en tidig morgon. Vilken tur att jag inte har ett jobb där jag måste gå och vara snygg hela tiden. När klockan slog 14.00 stämplade jag ut och åkte till Volvohuset för ett träningspass. Började med 20 min på crosstrainern och avslutade med 1 km rodd. Däremellan blev det lite styrkeövningar. Gissar att det kommer att värka rejält i låren imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck