-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





03 februari 2009

P3 Dokumentär och power-walk

Jag lyckades ta mig ut på en 40 minuter lång power-walk. Termometern visar noll-gradigt ute men det känns mkt kallare. Jag måste alltid lyssna på något när jag är ute och går. Antingen är det dunkande musik i öronen eller en bra bok. Idag hade jag laddat spelaren med en P3 Dokumentär. Varje söndag mellan 18-20 sänds en ny dokumentär i P3. På sveriges radios hemsida finns alla de tidigare sändningarna för nedladdning. Jag har lyssnat på nästan alla. Den mest gripande är nog den om Discoteksbranden i Göteborg. Höll på att börja gråta mitt på jobbet (typiskt mig).
Mitt tips är att besöka P3 Dokumentär. Givetvis är alla dokumentärer gratis att ladda ner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck