-MITT LIV SOM MAMMA/HUSTRU/VÄN-





14 februari 2009

Kamratdag och skön promenad

Idag har HK Country anordnat en Kamratdag för alla ungdomslagen. Man mixar hej vilt i 10 "landslag" där de yngsta är 7 år och de äldsta i 14-15 årsåldern. Killarna som spelar i klubbens A-lag agerar målvakter. Noel har varit djupt koncentrerad under matcherna och iår visste han sin plats både i försvar och anfall, till skillnad mot förra året då han var lite överallt på planen (men det är inte alltid så lätt att hänga med när man bara är 7) Mellan matcherna var det tipspromenad och så klart gratis korv i kiosken. Tror att Noel hann få i sig 5 korvar under de 5 timmarna han var i Stöpenhallen. Mask i magen.....ja man kan börja undra. *ler*

När killarna kom hem (vi delade på tiden i idrottshallen jag och Tobias) stod maten, köttfärssås och makaroner, på bordet. Mums efter en lång dag.

När bordet var avdukat och diskmaskinen startad passade jag på att ta en promenix på 40 min. Jag hann med att få några solstrålar på mig innan solen försvann bakom horisonten. Hoppas på lika fint väder imorgon. Då blir det promenad i dagsljus.
Nu laddar vi för kvällens deltävling i Melodifestivalen. Återkommer med veckans flipp och flopp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna ett avtryck